NÁŠ PŘÍBĚH
" Atlas For Men je francouzský specialista a evropský lídr v oblasti outdoorového oblečení a doplňků. Distribuujeme výhradně prostřednictvím zásilkového obchodu (e-shop a katalogy) a nabízíme milovníkům přírody oblečení a doplňky s autentickým stylem, který kombinuje volnost pohybu, pohodlí a odolnost. "
" Atlas For Men je francouzský specialista a evropský lídr v oblasti outdoorového oblečení a doplňků. Distribuujeme výhradně prostřednictvím zásilkového obchodu (e-shop a katalogy) a nabízíme milovníkům přírody oblečení a doplňky s autentickým stylem, který kombinuje volnost pohybu, pohodlí a odolnost. "
1999, zrod outdoorové značky
Společnost Atlas For Men byla založena v září 1999 v rámci skupiny Editions Atlas Group Marcem Delamarrem, dnešním generálním ředitelem společnosti. Od samého počátku měl jasnou vizi a velké ambice pro tento nový koncept: vytvořit mužský svět a životní styl spojený s přírodou, nabízet oblečení a doplňky, které oblékají muže od hlavy až k patě za nízké ceny a zároveň mužům poradit.
Společnost Atlas For Men byla založena v září 1999 v rámci skupiny Editions Atlas Group Marcem Delamarrem, dnešním generálním ředitelem společnosti. Od samého počátku měl jasnou vizi a velké ambice pro tento nový koncept: vytvořit mužský svět a životní styl spojený s přírodou, nabízet oblečení a doplňky, které oblékají muže od hlavy až k patě za nízké ceny a zároveň mužům poradit.
Počátky společnosti Atlas For Men
První katalogy Atlas For Men byly silně inspirovány rozsáhlou americkou přírodou a jejich názvy jako Skalisté hory, Daytona, Colorado a Golden Rock nás na každé stránce přenesly na cestu. Kolekce byly navrženy tak, aby nabízely kompletní, sladěné oblečení, stejně jako by to dělal prodavač v obchodě. Každý kousek byl navržen tak, aby ladil s ostatními, a nabízel tak skutečný doplněk, přímo integrovaný do katalogu.
První katalogy Atlas For Men byly silně inspirovány rozsáhlou americkou přírodou a jejich názvy jako Skalisté hory, Daytona, Colorado a Golden Rock nás na každé stránce přenesly na cestu. Kolekce byly navrženy tak, aby nabízely kompletní, sladěné oblečení, stejně jako by to dělal prodavač v obchodě. Každý kousek byl navržen tak, aby ladil s ostatními, a nabízel tak skutečný doplněk, přímo integrovaný do katalogu.
Naše ikonické kousky
Atlas For Men by nebyl ničím bez svých bestsellerů! Bundy, parky, fleece, kostkované košile... od roku 1999 se tyto bestsellery vyvíjejí: styl bund se rozšířil, parky se staly praktičtějšími a výkonnějšími a fleecové mikiny a košile objevily nové barvy! Tyto kousky, které naši zákazníci velmi oceňují, provázejí naše kolekce po celé roční období. Přizpůsobením svých designů a zároveň zachováním DNA, díky kterému se stala úspěšnou, vytvořila společnost Atlas For Men nadčasové kousky, které dokonale kombinují pohodlí a estetiku.
Náš mezinárodní úspěch
V průběhu let se společnost Atlas For Men rozrostla z malé firmy s několika zaměstnanci na značku, která je přítomna ve 12 zemích Evropy. Belgie zahájila v roce 2005 mezinárodní expanzi společnosti Atlas For Men. V roce 2008 následovalo uvedení značky do Německa, které bylo pro značku velkou výzvou. Následovalo Švýcarsko, Rakousko, Nizozemsko, Polsko, Česká republika, Slovensko, Velká Británie a Maďarsko. Dnes je těchto 12 mezinárodních trhů sdruženo v našich pařížských prostorách, kde více než 20 národností spolupracuje na propagaci značky Atlas For Men po celém světě.
Náš vývoj
Rok 2016 představoval pro Atlas For Men veliký milník. Byl to rok, kdy byla značka uvedena do České republiky. Velmi rychle se český trh dostal na 3. pozici, co se prodejů týče, hned za velkými zeměmi jako je Francie a Německo. Jsme neskutečně pyšní na náš zákaznický servis, v Pardubicích, kde naše skvělé operátorky/ři každý den vyřizují požadavky našich zákazníků.
Atlas For Men dnes: