Zde naleznete seznam nejčastějších dotazů
Přeji si získat katalog Atlas For Men, jak ho získám?
Vaši žádost můžete adresovat přímo zákaznickému servisu:
ATLAS FOR MEN
Dělnická 390
532 36 Pardubice 2
E-mailem: přejděte do sekce Kontaktujte nás
ATLAS FOR MEN
Dělnická 390
532 36 Pardubice 2
E-mailem: přejděte do sekce Kontaktujte nás
Co je to promo kód, a k čemu slouží?
Promo kódy jsou určeny klientům Atlas For Men. Díky nim může zákazník využít speciálních nabídek.
Jaké jsou možnosti platby objednávek?
Máte následující možnosti platby:
- přímo na našich stránkách můžete platit platební kartou: Mastercard, Visa. Platba je zabezpečena díky kódovacímu systému SSL (Secure Socket Layer), která zaručuje vysokou úroveň ochrany.
- na dobírku.
Kdy dostanu svoji objednávku? Jaké jsou termíny dodání?
Pokud jsou produkty k dispozici, budou vám doručeny do 5 pracovních dnů. V tomto termínu je zahrnuta příprava vaší zásilky, její předání a následné dopravení společností Česká pošta.
Rádi bychom vás upozornili, že příprava objednávky probíhá jen v pracovní dny.
Co mám udělat, pokud chci změnit své údaje?
Pro změnu doručovací adresy:
- Přihlaste se k vašemu účtu, přejděte do sekce "Mé kontaktní údaje", kde můžete změnit Vaší adresu
- Během objednávání, v části Doprava, změňte Vaši adresu
Jak mohu kontaktovat zákaznicky servis Atlas For Men?
Máte několik možností, jak nás kontaktovat:
E-mailem: přejděte do sekce "Kontaktujte nás"
Telefonem: náš Zákaznický servis Vám nabízí 2 telefonní čísla.
Pro objednání: 224 245 897 (cena místního hovoru)
Pro sledování objednávky: 224 245 964 (cena místního hovoru)
od pondělí do pátku od 7:00 do 20:00 a v sobotu od 8:00 do 16:00.
ATLAS FOR MEN
Dělnická 390
532 36 Pardubice 2
Co dělat, když chci vyměnit nebo vrátit produkt?
Pokud si přejete vyměnit produkt, který Vám nevyhovuje nebo si nechat vrátit peníze, přečtěte si sekci Výměna a vrácení peněz zde.